Blog

În prezent, multe femei se simt complexate de aspectul picioarelor și refuză să le expună. Petrecând cât mai mult timp în picioare și realizând diferite sarcini se declanșează apariția varicelor inestetice. Pe lângă acest fapt, ele sunt însoţite frecvent de durere, iar în cazurile cele mai grave apar şi inflamaţii ale picioarelor și de cele mai multe ori datorită problemelor circulatorii, care determină umflarea și dilatarea venelor, ba chiar formarea unor cheaguri. Cum se rezolvă eficient acest lucru? Vizitând clinica medicului estetician, deoarece doar acesta poate readuce picioarele tale la un aspect desăvârșit, lipsit de imperfecțiuni.

Inflamația venelor este afecțiune care poate fi cauzată de mai mulți factori: fie moștenire genetică, fie vârsta înaintată care duce la o reducere a elasticității vaselor de sânge, excesul de greutate generând presiune aspera venelor, sarcina care afectează prin presiunea uterului asupra venelor, stilul de viață sedentar sau chiar îmbrăcămintea strimtă, care împiedică o circulație sanguine adecvată. Toți acești factorii sunt de natură generală și, prin urmare, pot varia sau se pot modifica în funcție de fiecare situație în parte. În orice caz, este important să le cunoști pentru a evita pe cât mai mult posibil obiceiurile de viață care favorizează dezvoltarea varicelor. Prin urmare, cu cât trece mai mult timp, cu atât condiția ta poate ajunge la grade mai complexe și mult mai problematice, singura soluție fiind tratamentul chirurgical.

Așadar, după cum bine intuești, necesitatea de a recurge la chirurgie este în principal pentru a elimina problema, atât din motive estetice, cât și din motive medicale, evitarea tratamentului ducând la agravarea situației și la apariția unor complicații. În acest fel, putem evidenția următoarele motive pentru care este recomandat să apelezi la operiațiile estetice pentru varice:

• Îmbunătățirea aspectului picioarelor - Odată cu parcurgerea tratamentului și după perioada postoperatorie, inflamația venelor se va reduce și aspectul picioarelor se va îmbunătăți, restabilind condiția în zona respectivă.
  • Prevenirea complicațiilor - Optarea pentru intervenția chirurgicală a varicelor poate preveni complicațiile majore ale afecțiunii, evitând riscul de hemoragie, flebită, ulcere venoase etc. Cu cât semnalezi mai repede această afecțiune, cu atât previi complicațiile și astfel te poți bucura de o vară fără rețineri!
  • Îmbunătățirea stilului de viață - După procedura chirurgicală, vei observa că disconfortul și durerile dispar și astfel te poți întoarce la activitățile tale zilnice, fără limitări. Nu uita că deși varicee pot fi tratate cu diferite tratamente în funcție de gradul lor, singurul remediu definitiv este procedura chirurgicală!

Disclaimer: Rezultatele Operatiilor Medicale pot fi diferite de la pacient la pacient.