contact@clinicaestetlaser.ro | 0721.241.7720733.625.687
Blog

Intervențiile chirurgiei estetice variază în funcție de complexitate și timpul de recuperare. Nu este același lucru recuperarea unei reconstrucții de sân cu cea necesară după o liposucție abdominală. Cu toate acestea, există anumite lucruri comune în ceea ce privește eficiența recuperării, indiferent de tipul operației prin care ai trecut. Știai că există anumite alimente care, odată introduse în regimul alimentar de după operație, vor contribui la refacerea mai rapidă a organismului?

Toate persoanele care au fost supuse unor astfel de operații, își doresc o recuperare rapidă și, deși pacientul nu ar trebui să accelereze timpul de recuperare în nici un fel, se pot urma o serie de pași simpli care pot ajuta la restabilirea forței organismului și vor permite cicatrizarea mai ușoară. O nutriție corespunzătoare ajută în mod evident la obținerea unei vindecări sănătoase și mai rapide a rănilor și reduce șansele de apariție a diverse complicații.

Ce alimente trebuie consumate?

În perioada de recuperare, este important să consume alimente care să compenseze pentru pierderea de sânge suferită în timpul procedurii chirurgicale, să contribuie la vindecarea și cicatrizarea operației, să ofere materiile prime necesare sistemului imunitar pentru a proteja corpul împotriva posibilelor infecții. Prin urmare, este necesar ca în alimentația zilnică să incluzi următoarele:

• Alimente cu conținut ridicat de zinc - carne roșie, ouă, leguminoase, nuci și avocado, care ajută sistemul imunitar să prevină apariția infecțiilor la nivelul operației.
  • Alimente bogate în vitamina A - lapte, ficat, varză, spanac, morcov, ardei, suc de fructe, care contribuie la regenerarea țesuturilor și la întărirea sistemului imunitar.
  • Alimente care conțin multe proteine - cum ar fi carnea de vită, carnea de porc, puiul, curcanul, oul și laptele. Acestea sunt esențiale pentru închiderea rănilor.
  • Apă - Hidratarea adecvată este esențială în viața noastră de zi cu zi, indiferent că treci printr-o operație sau nu. Devine totuși vitală mai ales atunci când organismul se recuperează în urma unei intervenții chirurgicale. Un consum adecvat de apă face posibilă curățarea impurităților, reducere durerea articulațiilor și combate oboseala.

Disclaimer: Rezultatele Operatiilor Medicale pot fi diferite de la pacient la pacient.